Service si Suport

1. Servicii de preinstalare-instalare si instruire
Identificarea si analiza problemelor si a oportunitatilor, proiectarea, testarea si validarea solutiilor, instalarea, implementarea, adaptari si personalizari ale solutiilor la necesitatile specifice fiecarui client, instruirea utilizatorilor.

2. Reparatii si piese de schimb
Centrul de Reparatii, dispune de componentele necesare reparatiilor si continuarii procesului de functionare in conditii optime, pentru toate echipamentele furnizate de Eutron.

3. Suport prin telefon (helpdesk)
Personalul de helpdesk preia toate apelurile ce reclama o defectiune sau o cerere de suport tehnic si verifica daca problema poate fi rezolvata rapid, direct, chiar si prin telefon. Daca se impune interventia echipei de service, va contacta cat mai urgent si va dispune deplasarea celei mai apropiate echipe in locatie.

4. Serviciul de interventie
Pentru a fi siguri ca pierderile suferite in timpul unor incidente sunt minime, noi am organizat, incluzand reteaua teritoriala proprie, serviciul de interventie care actioneaza rapid, eficient si efectiv la fata locului, pentru remedierea defectiunilor sesizate.

5. Modernizare (upgrade)
Centrul de Reparatii, Grupul de interventie si logistica, ofera servicii de modernizare (upgrade) a echipamentelor furnizate de Eutron.

Stimati beneficiari si parteneri, va rugam ca orice informatii sau sesizare privind produsele livrate de Eutron Invest Romania, sa va adresati dispeceratului central:
  - prin intermediul Formularului de Sesizare Service
  - prin tel. 0212.33.13.45 - 48 interior 144 sau direct 0372.13.05.44
  - prin fax: 0317.10.04.03
  - prin e-mail: service@eutron.ro.

Va asiguram ca in cel mai scurt timp, se va prezenta in locatia Dvs., un agent din cadrul Diviziei Service, pentru a solutiona problema semnalata.
Va multumim si va asiguram de intreaga noastra consideratie si suport.


Inapoi